Dieta cu avocado pentru a pierde in greutate: meniu saptamanal si sfaturi

Dieta cu avocado este in prezent una dintre cele mai populare diete rapide si, desi exista unele controverse cu privire la faptul daca avocado este intr-adevar un aliment care te ajuta sa slabesti, adevarul este ca este una dintre cele mai sanatoase diete rapide care exista. Astazi va oferim cateva sfaturi pentru a urma corect dieta cu avocado si un exemplu de meniu saptamanal.

Cum se face dieta cu avocado?

De fapt, avocado nu este un aliment pentru slabire , de fapt, poate ca nu exista un astfel de aliment. Ce se intampla cu avocado este ca, pe langa faptul ca are numeroase proprietati nutritive, este una dintre cele mai bune grasimi pe care le putem gasi .

Cheia dietei cu avocado este inlocuirea grasimilor nocive pentru organism care ne ingrasa cu avocado si grasimi slabe care permit reducerea greutatii corporale . Dar consumul doar de avocado nu te va ajuta sa slabesti, trebuie sa insotesti dieta cu un numar semnificativ de nutrienti, vitamine si minerale pe care le poti gasi in fructe si seminte, precum si sa scazi consumul de carbohidrati si zaharuri in timpul dietei.

Meniu saptamanal pentru dieta cu avocado

Deoarece este o dieta rapida , se face de obicei timp de 3 zile , dar puteti face si dieta cu avocado timp de o saptamana daca o insotiti cu suficienti nutrienti pentru a evita problemele de sanatate. Si este ca, dupa cum stiti, trebuie sa aveti grija la dietele rapide, sa le faceti constient si sa nu le prelungiti mai mult decat este necesar, deoarece organismul dumneavoastra poate suferi o pierdere semnificativa de nutrienti. Va recomandam sa cititi care sunt pericolele slabirii rapide pentru sanatate.

Acum da, va aratam un exemplu de meniu saptamanal al dietei cu avocado.

Luni: incepeti sa incorporati avocado

La micul dejun se poate face o paine integrala tartinata cu avocado, putina sare si lamaie, se pot pune deasupra cateva felii de curcan si chia.

Pentru a manca, alegeti o carne slaba, de exemplu un file de pui, si faceti o salata de legume verzi, precum kale, salata verde sau broccoli si toate legumele pe care doriti sa le incorporati, plus jumatate de avocado.

Pentru cina puteti face somon en papillote cu legume insotite de piure de avocado sau guacamole.

Dieta cu avocado: marti

Ia la micul dejun doua oua omleta cu jumatate de avocado, spanac si jumatate de mar . Este delicios!

De mancat, o salata de quinoa si avocado si, bineinteles, toate legumele pe care doriti sa le incorporati. Adauga cateva seminte in salata sau poti avea la desert un iaurt cu miere si seminte, precum migdale, nuca sau alune.

Produse de slabit in 2024 pentru o silueta de invidiat Te-ar putea interesa si: Produse de slabit in 2024 pentru o silueta de invidiat

Puteti avea la cina jumatate de piept de curcan cu legume sotate si jumatate de avocado. Insoteste-ti cina cu o infuzie digestiva.

Dieta cu avocado: miercuri

Ia o clatita de orez brun cu avocado si un strop de ulei de masline la micul dejun. Puteti avea un smoothie verde sau un suc de fructe si legume.

Pentru a manca, va recomandam o salata delicioasa cu naut fiert, castraveti, varza rosie, rosie, morcov, un ou si, bineinteles, jumatate de avocado. Poti sa iti imbraci salata cu ulei de masline sau tahini.

Pentru cina se pregateste o jumatate de avocado umplut cu ton .

Joi continuam cu avocado

Luati un mic dejun din paine prajita din grau integral fara gluten cu rosii si avocado si un strop de ulei de masline. Insoteste-l cu un ceai verde si daca ti-e foame poti sa bei un iaurt.

Pentru pranz, faceti o salata de mango, avocado, rucola si kale si un peste la gratar la alegere (poate fi un peste albastru sau un peste alb).

Cina un guacamole delicios cu ceapa, rosii si asezonat cu lamaie . Puteti folosi paine prajita din cereale integrale pentru a o insoti.

Vineri: dieta cu avocado

Luati un sandvis delicios de mic dejun cu o felie de branza proaspata, curcan, rosii, avocado si germeni de lucerna . Il poti imbraca cu ulei de masline, putin iaurt natural sau orice sos pe care il faci acasa care este facut cu ingrediente vegetale

La pranz, pregatiti niste wrapuri delicioase cu sparanghel si avocado in care puteti introduce legumele dorite si pui la gratar.

Mananca o supa de peste. Si daca ai chef, adauga jumatate de avocado.

Dieta cu avocado: sambata si duminica

Daca te-ai saturat deja sa mananci avocado si ai slabit kilogramele pe care le-ai dorit, poti sa-ti lasi dieta aici, dar daca vrei sa o continui inca cateva zile, poti repeta cateva dintre preparatele pe care le-ai facut in timpul saptamanii. cu unele variatii. Important este ca la pranz sa te concentrezi pe o proteina slaba impreuna cu o jumatate de avocado si legume . Daca aveti nevoie de niste carbohidrati, puteti manca o portie de paste integrale, orez, fasole sau quinoa la micul dejun sau la pranz (niciodata la cina). De exemplu, puteti face un risotto delicios insotit de avocado.

Daca vrei sa iei pranzul in mijlocul diminetii sau ca o gustare, poti sa bei o clatita de orez, o cana de lapte nelactate, ceai verde, o bucata de ciocolata neagra sau un smoothie cu fructe. Puteti aplica oricare dintre aceste optiuni pe parcursul saptamanii.

De asemenea, amintiti-va ca dupa dieta ar trebui sa continuati sa aveti o dieta variata si echilibrata, cat mai sanatoasa , deoarece daca nu o faceti, puteti recupera foarte repede kilogramele pierdute.


0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la Dieta cu avocado pentru a pierde in greutate: meniu saptamanal si sfaturi

Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai:

×